Pearl Jam ve Black. Black çünkü ben Pearl Jam’i bu şarkıyla tanıdım. Black, çünkü bu şarkı ilk dinlenişinde aşık olunan bir şarkı değil, zor alıştım. Pearl Jam çünkü hayatımızda her şeyin bize hatırlattığı önemli bir şeyler olmalı. Ve bunlar solamamalı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder