Öyle özel biri değilim ben,orası kesin.Sıradan fikirlere sahip,sıradan biriyim ve sıradan bir yaşam sürüyorum.Bana ithaf edilmiş bir anıt falan yok.Ortada ve yakın zamanda ismim de hafızalardan silinecek ama yine de tüm ruhum ve kalbimle sevdim her şeyi ve bu kadarı benim için her zaman yeterliydi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder